dinsdag 18 oktober 2011

pippi langkous feest

Mijn laatste blog bericht is van 25 september, het lijkt een eeuwigheid. het lijkt ook alsof ik niet genaaid heb maar toch hier ben ik dan weer met vanalles. De verjaardag van mijn kleine meid, vandaag! Haar verjaardag vierden we dit weekend.
18 oktober 2008, na een vlotte bevalling, ik was welgeteld 1,5 uur in het ziekenhuis. Jaja mijn eerste kindje! Een mooi babytje, een roze wolk. 
Nu 3 jaar later, een kleine meid dit stevig in haar schoenen staat! 

Een feestje

Er werd goed gefeest, kindjes, mijn familie, mijn schoonfamilie en vandaag op school. Teveel van het goede als je het mij vraagt.

Thuis werd het thema pippi langkous met
  • natuurlijk taart
  • pippi langkous vlaggetjes
  • prikkertjes
  • vlaggen lijn
  • sproetjes en 2 staartjes
  • grote poster besteld via vistaprint



Voor op school 

Zo super om te maken, spinnen cakejes

Mijn cake deeg,quatre-quart: 
  • 4 ei
  • 250 zelfrijzende bloem
  • 250 g suiker
  • 250 g planta

Voor de spinnetjes:
  • Rolo
  • vetters
  • smarties
Haal de cakejes uit de oven en leg er direct een rolo op. De rolo smelt van onder en dan kan je er de pootjes in stekken. Leg er 2 oogjes op, afkoelen en klaar!


Voor de klas een kadootje, een trainingskes vaan de Jules en nog een doktersvest (zonder foto)

Wat ik ook nog niet deelde (ja ik blijf mezelf verbazen van wat ik allemaal klaar speelde).
 Een vlaggen lijn en bodyke met dank aan een super mooi geboorte kaartjes

Mijn eerste paspel, een knuffelkussen voor op school!

Tot gauw, ik hoop snel mijn winterjasje af te werken.

6 opmerkingen:

  1. Proficiat voor dochter Feeke. Een dagje later dan mijn dochter Eva. Kijk maar eens op mijn blog als je tijd hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allemaal zeer geslaagd! Die cakejes zijn de max

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waauw, een overload aan leuke dingen! :)
    Ik ben wel van van de Jules zijne training :) ik ga ook iets maken voor de jules van bij mijn dochtertje in de klas, ma ben er nog nie uit wat. Ik wacht ook even tot hij hier komt logeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh schitterend! Die spinnencakejes... Ik moet volgende week voor ons halloween-feestje op school cupcakejes bakken en je versieridee is gewoonweg te geweldig! Enkel hopen dat ik voor één keertje wel snoepjes mag gebruiken... :)
    Enne... welcome back, want ik begon je al te missen hier op de blog! :) Nu nog het leuvens stiksel hihi... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt niet stil gezeten zeg, prachtige dingen heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig mens!
    En wat een leuk feestje.
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen