maandag 4 april 2011

Uit de fotodoos vanalles ...

Bij het doornemen van mijn foto's, niet in de doos natuurlijk maar in mijn mac. Kwam ik nog wat dingetjes tegen die ik gemaakt heb. Ze mogen natuurlijk niet ontbreken op mijn blog.


Waar ik dus al vroeger over sprak, ROK # 2; Nummer 1 en 3 hier en hier.

Weeral een recycle, de t-shirt van omme Kris moest eraan geloven. Het werd een speelbroek voor mijn petekindje. Naar het gratis patroon van hier. Ze is echt wel nog te groot. Gelukkig kan je met foto's wat maskeren.
Voor Feeke is ze zelfs nog te groot

Op het laatste stiksel hebben we nog geflockt, ik maakte er eentje voor mijn petekindje. Hij was er blij mee.

Een mutske dat voor Ferre bedoelt was maar wat klein uitviel. Past nu voor onze Joppe. Jammer dat de winter door is. Het patroon vond ik hier.

En de rest van de zeverlapjes, patroon van hier




3 opmerkingen:

  1. Mooi!! Waar haal je die leuke stofjes van je rokjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi. Ik ontdekte je blog via via (geen idee meer hoe, zoals dat soms gaat in blogland ;-0)
    Wat maak je mooie dingen!! Leuke stofkeuzes ook. Complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeverlapjes, jij komt uit Limburg. Ga snel kijken waarvandaan precies. Ik ben geboren in Brunssum
    Een ZONnige ZONDag xx

    BeantwoordenVerwijderen