dinsdag 8 maart 2011

shame on me, voor de eerste keer voorwassen

Ik heb mijn stofkes voor de allereerste keer voorgewassen bloos bloos.... Ik zag dit blogbericht -wastest- verschijnen en besefte niet dat het krimpen zo groot was. Dit verklaart wel veel, mijn probeersels die na het wassen er vaak niet deftig meer uit zien. Zo zijn er veel kledingstukjes die ik dus 1 keer aandeed en nadien in de kast bleven liggen.
Toch wel nog nagenieten als ik mijn stofkes buiten zie hangen. Mijn buit van het stoffenspektakel 2 bolletjes stoffen en 1 tricot met streepjes voor mijn kleedje kon al direct de was in.  Voor mijn kleedje kocht ik dit patroon, ik moet het wel nog uitdokteren

3 opmerkingen:

  1. Ik heb ook nog nooit iets voorgewassen, zal het ook maar beter doen. Wel leuk om dat zo aan de wasdraad te zien hangen. Ik ben benieuwd naar je jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vraag altijd even in de stoffenwinkel of ik moet voorwassen, vaak niet nodig. Ik heb ook wel nog nooit gehad dat iets te klein werd na het wassen. Dus blijf ik nog maar even lui...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beter nu dan er nooit aan beginnen he. Ik heb de neiging alles voor te wassen behalve bijvoorbeeld fleece, nepleer of peluche. Gewoon, voor alle zekerheid. Ik ben ook al heel erg benieuwd naar je kleedje! Binnenkort showen hé! ;)

    BeantwoordenVerwijderen